Jeśli planujesz wdrożenie SaldeoSMART – platformy do odczytywania i zdigitalizowania faktur w firmie lub w biurze rachunkowym, to w tym artykule znajdziesz dokładną ścieżkę wdrożenia takiego narzędzia. Przedstawimy w nim, na co powinieneś zwrócić uwagę oraz jak rozłożyć w czasie odpowiednie działania. Dobrze jest wiedzieć co następuje po sobie podczas planowania inwestycji polskiej aplikacji webowej. Dlatego powyżej umieszczamy specjalnie przygotowaną grafikę, która powinna pomóc zobrazować 5 etapów: od poznania SaldeoSMART, po jego odpowiednie – skuteczne wdrożenie.
Aplikację SaldeoSMART, która wykorzystuje OCR najczęściej wykorzystuje się w biurach rachunkowych. Wdraża się ją się w zasadzie w jeden powtarzalny sposób. O ile początkowy procesy wstępne tj. samo-edukacja i decyzja zakupowa może być rozłożona w czasie – może wyglądać i trwać bardzo różnie, o tyle kolejne 3 punkty – pełne wdrożenie, nauka oraz praca samodzielna, a także nasza opieka powdrożeniowa, jest już konkretnie umieszczona osi czasu. Proces ten jest przez nas w pełni wypracowany i niemal w pełni do przewidzenia poprzez wykonanie ponad 150 wdrożeń SaldeoSMART. Szczególnie jak chodzi o najbardziej popularne programy księgowe na rynku, czyli: Comarch ERP Optima, Symfonia 50c, eNova, czy Insert GT, wdrożenie: instalacja z podłączeniem synchronizacji – nie powinna spowodować dodatkowych trudności.
Jeśli mamy już wiedzę na temat samej aplikacji, którą można zdobyć z różnych źródeł – m.in. z naszych webinarów / prezentacji, artykułów, czy po bezpośrednim kontakcie np. z naszym Doradcą Klienta i jesteśmy po podjęciu decyzji o zakupie – dalej sam proces wdrożenia trwa zwykle do 2 tygodni – w zależności dostępności wdrożeniowców, płynności załatwienia formalności przez firmę zakupującą aplikację.
Formalności to: wypełnienie prostego formularza zamówienia i opłata zakupu.
Kolejny krok to umówienie się na termin wdrożenia – zwykle jest to ok. 7 dni roboczych, niekiedy również przesłanie ankiety przedwdrożeniowej. Następnie wkracza nasz zespół techniczny, który wykonuje pełne wdrożenie: z instalacją, synchronizacją i szkoleniem zdalnym wszystkich pracowników. Szkolenie polega na nauce pracy z SaldeoSMART i jest realizowane w postaci warsztatów na prawdziwych dokumentach Twoich kontrahentów. Od tego samego dnia możesz już pracować i digitalizować dokumenty Klientów dzięki pracy z SaldeoSMART. Jeśli wykupisz dodatkową opiekę powdrożeniową to w godzinach biurowych, bez dodatkowych kosztów, podłączymy się do Ciebie i pomożemy we wszystkich wątpliwościach.
Dodatkowo – jesteśmy na tyle pewni wysokiej jakości naszych wdrożeń oraz ich przydatności, że dajemy Ci gwarancję zadowolenia i w przypadku jego braku (rezygnacji po 3 miesiącach z SaldeoSMART) zwrócimy Ci pełne koszty za nasze wdrożenie.