Nowość – Centrum Pomocy SaldeoSMART

gru 17, 2020

Centrum Pomocy SaldeoSMART

Centrum Pomocy SaldeoSMART

To najnowsza, darmowa usługa dla wszystkich korzystających z najbardziej popularnego oprogramowania do szybkiego skanowania faktur, a także dla tych, którzy jeszcze zastanawiają się nad wdrożeniem SaldeoSMART w swoim biurze rachunkowy czy firmie. Centrum Pomocy SaldeoSMART to baza wiedzy zawierająca artykuły podzielone na sekcje.

Logowanie? Nic prostszego.

Aby skorzystać z Centrum Pomocy SaldeoSMART należy wejść na stronę internetową pomoc.saldeosmart.pl, gdzie osoby już zarejestrowane mogą się zalogować, podając e-mail i hasło. Możliwa jest oczywiście rejestracja nowego użytkownika. Nie chcesz zakładać konta? Nie ma problemu. Aby dostać się do Centrum Pomocy, możesz zalogować się za pomocą serwisów takich jak Facebook, Google czy Microsoft.

Po poprawnym zalogowaniu przejdziesz na stronę główną Centrum Pomocy, gdzie wyświetlą się kategorie artykułów pasujące do Twoich wcześniejszych wyszukiwań. Na starcie będą to Instrukcje czyli zbiór instrukcji dotyczących użytkowania programu i współpracy SaldeoSMART z programami księgowymi oraz FAQ powstałe na bazie zgłoszeń klientów, podzielone na sekcje:

  • tematy techniczne,
  • tematy administracyjne,
  • integracje,
  • moduł Wyciągi,
  • moduł Dokumenty,
  • moduł Faktury,
  • Obieg dokumentów,
  • użytkowanie programu,
  • archiwizacja dokumentów,
  • kredyty.

LINK DO CENTRUM POMOCY – pomoc.saldeosmart.pl

Strona główna to także lista promowanych artykułów oraz ostatnie aktywności – nowe komentarze i nowe artykuły.

Każdy artykuł można zaobserwować, by mieć do niego w przyszłości łatwy dostęp. Artykuły można komentować i oceniać, by mieć realny wpływ na treści tworzone przez specjalistów SaldeoSMART.

Inteligentne wyszukiwanie

Masz problem i szukasz rozwiązania? Nie musisz sprawdzać we wszystkich kategoriach. Centrum Pomocy wyposażone jest w wyszukiwarkę, która podpowiada artykuły pasujące do wpisywanego słowa czy frazy. Dla przykładu – masz pytanie dotyczące kredytów. Wystarczy, że zaczniesz wpisywać „kredyt” w wyszukiwarce, a system sam podpowie artykuły, które mogą być przydatne.

Moje działania

Centrum Pomocy SaldeoSMART zapamiętuje wszystkie działania użytkownika, do których mamy szybki wgląd. Wystarczy kliknąć na nazwę użytkownika w prawym górnym rogu strony i wybrać „Moje działania”. Znajdują się tam Zlecenia czyli wysłane zapytania, Dodane zawartości czyli komentarze do artykułów oraz Obserwowane zawierające listę obserwowanych artykułów.

Bardzo przydatną opcją jest możliwość wysłania zlecenia (zgłoszenia zapytania). Takie zgłoszenie wysłane przez prosty formularz trafia do systemu. Przy wpisywaniu tematu zlecenia system inteligentnie podpowiada artykuły, w których można znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie. Może się okazać, że wysłanie wiadomości nie będzie potrzebne.

Zachęcamy do skorzystania z Centrum Pomocy SaldeoSMART.

Przeczytaj również…