Aktualizacja SaldeoSMART z nowym pakietem – Zarządzanie biurem

gru 31, 2019

Przedstawiamy najnowszy produkt SaldeoSMART – Zarządzanie Biurem oraz zmiany dotyczące aplikacji. Zachęcamy do zapoznania się!

Nowy Pakiet w ofercie SaldeoSMART – Zarządzanie Biurem

To nowoczesne rozwiązanie, która umożliwia optymalizację pracy biura rachunkowego i usprawnienie komunikacji na linii biuro rachunkowe – klient.

Celem jest minimalizacja nieporozumień na linii biuro-firma w kwestii zagubionych maili, czy braku odpowiedzi na pytanie, zarówno te zadawane przez księgowych, jak i pracowników firmy. Zarządzanie biurem umożliwia także tworzenie zadań dla pracowników biura, w tym zadań cyklicznych, co pozwala na weryfikację nakładu pracy przeznaczonego na obsługę firm.


Zarządzanie biurem – promocja „Na start” do końca stycznia 2020 roku

Dwie ważne informacje dotyczące sprzedaży Pakietu Zarządzanie Biurem:

  • do 31 stycznia Pakiet można kupić z rabatem 30% na pierwsze 12 miesięcy,
  • abonament Zarządzania Biurem będzie zależał od ilości utworzonych Kont Klienckich, które mają włączony ten Pakiet.

Aktualizacja 2.32 i zmiany które zachodzą

Zarządzanie Biurem – nowy pakiet SaldeoSMART.

Nowy Pakiet jest dostępny w menu głównym – Zarządzanie Biurem.

Tworzenie zadań dla pracowników biura

Nowe zadanie można utworzyć z poziomu Listy zadań (Zarządzanie Biurem -> Lista zadań) lub „+Dodaj” -> zadanie. Podczas tworzenia zadania należy wybrać jego typ – zadanie księgowego lub pytanie do firmy. Zadanie księgowego to wewnętrzne zadanie biura. Osoba tworząca nowe zadanie musi także wpisać temat i opis zadania oraz wskazać osobę odpowiedzialną (wg Listy Użytkowników) i jego priorytet. Opcjonalnie można dodawać załączniki, wybrać firmę, której dotyczy tworzone zadanie i wskazać termin wykonania.

Odczytywanie dokumentów – biała lista kontrahentów.

Funkcja jest dostępna na liście dokumentów – „Sprawdź rachunek i status VAT”. W e-mailu Użytkownik otrzyma informacje na temat statusu VAT danego kontrahenta oraz czy numer konta bankowego, który jest ustawiony na dokumencie, jest zgodny z tym zarejestrowanym w ministerstwie. Te informacje będą także zapisane w raporcie Status podatnika VAT wraz z datą ich weryfikacji.

Uprawnienia użytkowników – usuwanie konta klienta biura rachunkowego.

Administrator Konta Biura Rachunkowego ma możliwość samodzielnego usuwania firm. Funkcja jest dostępna na Liście Firm, po uprzednim zablokowaniu firmy. Przed potwierdzeniem chęci usunięcia firmy zostanie wyświetlony komunikat z planowanym terminem usunięcia. Przed upływem tego terminu dyspozycję usunięcia można wycofać. Proces usuwania firmy jest nieodwracalny.

Zapraszamy do kontaktu po większą ilość informacji dotyczącą zmian i cennika nowego pakietu.

Przeczytaj również…