Zarządzanie pracą

Zapraszamy do skorzystania z nowej funkcji, która pozwoli Ci lepiej zarządzać swoimi zadaniami i pytaniami. Możesz łatwo wysyłać swoim klientom raporty miesięczne i informować ich o sytuacji finansowej firmy.
Ta funkcja poprawi Twoją efektywność. Możesz tworzyć plany, ustalać częstotliwość i priorytety zadań, co ułatwi Ci realizację powtarzalnych czynności.
Zyskaj wsparcie w planowaniu pracy. Możesz sprawdzać, który klient potrzebuje więcej czasu i na tej podstawie ustalać kolejność zadań.

SaldeoSMART Odczyt dokumentów OCR
R

Przejrzystość w zarządzaniu biurem i komunikacji z kontrahentami

R

Łatwość w delegowaniu zadań pomiędzy pracownikami

R

Uporządkowanie powtarzalnych obowiązków

Poznaj więcej korzyści płynących z posiadania SaldeoSMART

Raporty czasu pracy

Efektywnie zarządzaj pracą w biurze i firmie z wykorzystaniem funkcji raportów.

Łączenie zadań z dokumentami

Możesz zapewnić szybszą analizę danego zadania łącząc go z przydzielonym do niego dokumentem.

Zestawienie zadań

Otrzymaj szybki dostęp do podgląd stanu realizacji zadań w jednym miejscu.

Tablica kanban

Korzystaj z nowoczesnego podejścia do listy zadań, aby łatwo zwizualizować zakres działań i obłożenie pracowników.

Zoptymalizuj swoje procesy księgowe i dołącz do grona ponad 4500 zadowolonych użytkowników SaldeoSMART

SaldeoSMART zaufany partner w księgowości

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta instalacji, wdrożenia lub wsparcia – skontaktuj się z nami telefonicznie lub używając poniższego formularza kontaktowego.