Kup pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS i otrzymaj wdrożenie SaldeoSmart Odczyt Dokumentów gratis!
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS
to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS zawiera:
- moduł Księga Handlowa w wersji dla biur rachunkowych – 2170,
- moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych – 490,
- moduł Płace i Kadry w wersji dla biur rachunkowych – 1640,
- moduł Faktury – 128,
- moduł Kasa/Bank – 128,
- moduł Środki Trwałe w wersji dla biur rachunkowych – 645,
- moduł Biuro Rachunkowe – 490
Razem: 5691 PLN 3740 PLN netto
SaldeoSMART Odczytywanie dokumentów
Najskuteczniejszy na rynku polskim system do odczytywania danych z papierowych i elektronicznych dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) zintegrowany z Comarch ERP Optima. Średnia skuteczność rozpoznawanych danych to aż 95%. Koszt miesięczny “wirtualnego pracownika” wprowadzającego dokumenty do Optimy od 180 PLN netto
Pakiet wdrożeniowy SaldeoSMART + asysta
Dobra usługa odczytu dokumentów to nie wszystko. Stworzyliśmy pakiet wdrożeniowy, który pozwala na uruchomienie pełnej mocy SaldeoSmart już w ciągu 48 godzin od zamówienia. W skład pakietu wchodzi:
- prezentacja systemu na przykładowych dokumentach przekazanych przez klienta, aby była pewność, że to naprawdę działa
- integracja z Optimą za pomocą specjalnego dodatku integracyjnego stworzonego przez naszą firmę – wystarczy jeden przycisk i dane z SaldeoSmart są już w rejestrach w Optimie.
- konfiguracja do 3 stanowisk dodatku SaldeoPulpit umożliwiającego m.in. na automatyczne wysyłanie skanów dokumentów do SaldeoSmart i pozwalające na podgląd skanów bezpośrednio z Optimy jednym skrótem klawiaturowym.
- zdalne szkolenie pracowników, skutecznie przygotowujące na pełne wykorzystanie możliwości SaldeoSmart
- wsparcie miesięczne przeszkolonych przez nas osób, aby pierwsze samodzielne kroki pracy w systemie były możliwie jak najbardziej efektywne
Cena: 999 PLN netto 0 PLN netto! (z pakietem Doradca Podatkowy Plus wraz z minimalnym 10-godzinnym pakietem wdrożeniowym)
Podsumujmy:
Pakiet Doradca Podatkowy Plus z licencjami Comarch ERP Optima o wartości 5691 PLN
Profesjonalne wdrożenie SaldeoSmart Odczyt Dokumentów o wartości 999 PLN
za jedyne 3740 PLN (zamiast 6690 PLN)
Dostępność pakietów promocyjnych – tylko 5 kompletów 2 komplety.
Ceny netto. Należy doliczyć 23% VAT
Często zadawane pytania
Czy mogę zakupić u Was jedynie sam pakiet Doradca Podatkowy Plus bez pakietów wdrożeniowych?
Oczywiście. Oszczędzasz wtedy prawie 2000 netto na samych licencjach.
Moja firma korzysta już z Optimy. Czy nadal mogę skorzystać z promocji i mieć wdrożenie SaldeoSmart za darmo?
Tak! Jednak na innych warunkach – również bardzo atrakcyjnych. Zapraszamy do kontaktu, aby omówić szczegóły.
Mam już SaldeoSmart, ale nie jestem zadowolony ze skuteczności. Jak możecie mi pomóc?
Pomogliśmy już wielu klientom, audytując instalacje i wprowadzając niezbędne korekty, a także doszkalając pracowników. Skuteczność potwierdzona referencjami – zapraszamy do kontaktu.
Dlaczego akurat SaldeoSmart? Przecież są na rynku inne rozwiązania.
Oczywiście, że są. W kilku przypadkach po analizie potrzeb okazało się, że skuteczność OCR nie jest tak ważna jak np. uporządkowanie wewnętrznego obiegu dokumentów w biurze rachunkowym czy dziale księgowości. W takich przypadkach proponujemy implementację alternatywnych rozwiązań.
Chcę zintegrować SaldeoSmart z innym programem księgowym. Czy możecie mi pomóc?
Tak integrujemy SaldeoSmart ze wszystkimi programami, z którymi system potrafi współpracować. Przykładowe programy to: Symfonia, Insert, Enova, SKP, RAKS, SAP, Asseco i inne.
Planuję zakupić Optimę, myślę o SaldeoSmart – dlaczego mam to zrobić z Waszą firmą?
Od kilkunastu lat jesteśmy partnerem Comarch ze szczególną specjalizacją we wdrożeniach w biurach rachunkowych i działach księgowości firm – integrując, automatyzując i przeprowadzając szkolenia pracowników. Aidem Art Sp. z o.o. to również lider wdrożeń SaldeoSmart w Polsce i autor dodatku integrującego SaldeoSmart z Optimą. Po prostu naprawdę znamy się na rzeczy.