Kup pakiet Optima Doradca Podatkowy PLUS, domów minimalny pakiet wdrożeniowy dla Optimy i otrzymaj wdrożenie systemu SaldeoSmart GRATIS 🙂

Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.

Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS zawiera:

  • moduł Księga Handlowa w wersji dla biur rachunkowych – 2170,
  • moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych – 490,
  • moduł Płace i Kadry w wersji dla biur rachunkowych – 1640,
  • moduł Faktury – 128,
  • moduł Kasa/Bank – 128,
  • moduł Środki Trwałe w wersji dla biur rachunkowych – 645,
  • moduł Biuro Rachunkowe – 490

Razem: 5691 PLN 3740 PLN netto

Pakiet wdrożeniowy. Dobry system to nie wszystko. Zachęcamy do współpracy z nami w pierwszych chwilach pracy z programem, aby prawidłowo wystartować. Do zakupionego pakietu polecamy minimalny pakiet 10 godzin w cenie 179 PLN netto za godzinę.

SaldeoSMART Odczytywanie dokumentów

Najskuteczniejszy na rynku polskim system do odczytywania danych z papierowych i elektronicznych dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) zintegrowany z Comarch ERP Optima. Średnia skuteczność rozpoznawanych danych to aż 95%. Koszt miesięczny „wirtualnego pracownika” wprowadzającego dokumenty do Optimy od 180 PLN netto

Pakiet wdrożeniowy Optima + SaldeoSMART + asysta

Dobra usługa odczytu dokumentów to nie wszystko. Stworzyliśmy pakiet wdrożeniowy, który pozwala na uruchomienie pełnej mocy SaldeoSmart już w ciągu 48 godzin od zamówienia. W skład pakietu wchodzi:

  • prezentacja systemu na przykładowych dokumentach przekazanych przez klienta, aby była pewność, że to naprawdę działa
  • integracja z Optimą za pomocą specjalnego dodatku integracyjnego stworzonego przez naszą firmę – wystarczy jeden przycisk i dane z SaldeoSmart są już w rejestrach w Optimie.
  • konfiguracja do 3 stanowisk dodatku SaldeoPulpit umożliwiającego m.in. na automatyczne wysyłanie skanów dokumentów do SaldeoSmart i pozwalające na podgląd skanów bezpośrednio z Optimy jednym skrótem klawiaturowym.
  • zdalne szkolenie pracowników, skutecznie przygotowujące na pełne wykorzystanie możliwości SaldeoSmart
  • wsparcie miesięczne przeszkolonych przez nas osób, aby pierwsze samodzielne kroki pracy w systemie były możliwie jak najbardziej efektywne

Cena: 999 PLN netto 0 PLN netto! (z pakietem Doradca Podatkowy Plus i minimalnym, 10-godzinnym, pakietem wdrożeniowym Optimy)

 

Pakiet Doradca Podatkowy Plus z licencjami Comarch ERP Optima o wartości 5691 PLN 

za jedyne 3740 PLN netto

Pakiet wdrożeniowy 10h Optima + SaldeoSmart Odczyt to 1790 PLN (zamiast 2789) netto

Często zadawane pytania

Czy mogę zakupić u Was tylko pakiet Doradca Podatkowy Plus bez żadnych dodatkowych usług?

Oczywiście. Całkowity koszt pakietu to 3740 PLN netto. Łączna oszczędność na licencjach to prawie 2000 PLN netto.

Moja firma korzysta już z Optimy. Czy nadal mogę skorzystać z promocji?

Tak! Jednak na innych warunkach – również bardzo atrakcyjnych. Zapraszamy do kontaktu, aby omówić szczegóły.

Mam już SaldeoSmart, ale nie jestem zadowolony ze skuteczności. Jak możecie mi pomóc?

Pomogliśmy już wielu klientom, audytując instalacje i wprowadzając niezbędne korekty, a także doszkalając pracowników. Skuteczność potwierdzona referencjami – zapraszamy do kontaktu.

Dlaczego akurat SaldeoSmart? Przecież są na rynku inne rozwiązania.

Oczywiście, że są. W kilku przypadkach po analizie potrzeb okazało się, że skuteczność OCR nie jest tak ważna jak np. uporządkowanie wewnętrznego obiegu dokumentów w biurze rachunkowym czy dziale księgowości. W takich przypadkach proponujemy implementację alternatywnych rozwiązań. 

Chcę zintegrować SaldeoSmart z innym programem księgowym. Czy możecie mi pomóc?

Tak integrujemy SaldeoSmart ze wszystkimi programami, z którymi system potrafi współpracować. Przykładowe programy to: Symfonia, Insert, Enova, SKP, RAKS, SAP, Asseco i inne.

Planuję zakupić Optimę, myślę o SaldeoSmart – dlaczego mam to zrobić z Waszą firmą?

Od kilkunastu lat jesteśmy partnerem Comarch ze szczególną specjalizacją we wdrożeniach w biurach rachunkowych i działach księgowości firm – integrując, automatyzując i przeprowadzając szkolenia pracowników. Aidem Art Sp. z o.o. to również lider wdrożeń SaldeoSmart w Polsce i autor dodatku integrującego SaldeoSmart z Optimą. Po prostu naprawdę znamy się na rzeczy.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli zainteresowała Cię nasza promocja – skontaktuj się telefonicznie pod numerem 501295756 lub używając formularza kontaktowego obok.

<script charset="utf-8" type="text/javascript" src="//js.hsforms.net/forms/shell.js"></script><!-- [et_pb_line_break_holder] --><script><!-- [et_pb_line_break_holder] --> hbspt.forms.create({<!-- [et_pb_line_break_holder] --> portalId: "4639904",<!-- [et_pb_line_break_holder] --> formId: "58542928-91d0-4ace-b1fc-46b19db9de25"<!-- [et_pb_line_break_holder] -->});<!-- [et_pb_line_break_holder] --></script>