Idealne rozwiązanie dla Twojego biura rachunkowego
SaldeoSMART to nowoczesna platforma do odczytywania danych z dokumentów oraz sprawnej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.
Zmniejszenie kosztów
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings.
Oszczędność czasu
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings.
Usprawnienie komunikacji
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings.
Wdrożenie SaldeoSMART Odczytywanie Dokumentów to trzy kroki do wygody i oszczędności w Twojej firmie
Przekaż dokumenty do rozpoznania w SaldeoSMART
Dokumenty możesz przekazać bezpośrednio do skanera, przesłać mailem lub dodawać ręcznie do aplikacji. SaldeoSMART automatycznie odczyta właściwe dane potrzebne do księgowania.
Zweryfikuj i zatwierdź otrzymane wyniki
Już w SaldeoSMART możesz dokonać wstępnej dekretacji, poprzez nadanie dokumentom kategorii, opisu zdarzenia lub przydzielenie do rejestru (dziennika).
Zaimportuj dokumenty do programu księgowego/ERP
Import działa zgodnie ze standardowymi mechanizmami producenta programu, tak by wczytywanie dokumentów pozwalało na ich właściwe księgowanie.