CRM

Relacje z klientem pod kontrolą

CRM jest nieodzownym narzędziem dla każdej firmy, która potrzebuje systemu do zarządzania relacjami z klientami. Moduł CRM w Comarch ERP XL gromadzi wszelkie zdarzenia związane z kontaktem z klientami takie jak zapytania, oferty czy reklamacje i to bez względu na to, czy przybierają one formy rozmowy telefonicznej, przez komunikator czy wymianę e-maili. Zgromadzoną w jednym miejscu historię kontaktu z kontrahentem można przeanalizować i na tej podstawie podjąć odpowiednie dalsze kroki.

Projektowanie kamapnii reklamowej

Zarządzanie zespołem

Drugim istotnym zadaniem modułu CRM jest przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom w zespole. Dzięki temu narzędziu szef będzie mógł jasno określić zadania swoich podwładnych oraz śledzić ich postępy. Możliwe jest również podzielenie kontrahentów na rejony przydzielenie tym rejonom odpowidzialnych za nie pracowników. Dla pracowników z kolei dużą pomocą będzie terminarz, w którym mogą planować swoje działania oraz automatyczne przypomnienia, dzięki którym żane istotne zadanie nie umknie uwadze.

Lista kontaktów z klientem z podziałem na operatora

Automatyzacja

Tym, co wyróżnia moduł CRM systemu Comarch ERP XL wsród podobnych rozwiązań na rynku jest daleko posunięta automatyzacja współpracy i kontaktu z kontrahentami. Automatyzowane mogą być działania marketingowe, sprzedażowe a także windykacyjne. Odpowiednia konfiguracja tych funkcji prowadzi do radykalnej oszczędności czasu, który w normalnych warunkach tracony jest na rutynowe czynności.

Strona w fazie rozbudowy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Aidem Art || ul. Ogrodowa 15/1 || 61-821 Poznań